Hissar vita flaggan

Så nu har jag Strukit mig och Bela från helgens tävling, då hon inte känns 100.
så hon får fömodligen några veckors vila, och förhoppningsvis är vi tilbaka fit for fight igen efter detta!
Det måste ju vara det värsta som finns, när ens Ponny inte är som hon brukar, och man inte riktigt vet till 100% vad det är.
dom bilderna jag tycker bela var finast på när filippa red henne, riktigt fina framben och bakben!
Det var förövrigt otroligt kul att se någon annan rida henne på tävling, första gången det hände för belas del.


Kommentarer
Postat av: filippa

Är grymt tacksam ska du veta att jag fick göra det, blev jätteglad :) hoppas de blir som vanligt sen! Den hästen kommer nå hela vägen, det är jag säker på!

2011-12-06 @ 17:22:52
URL: http://filippaclausen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0