Lite mer av mitt tjat

Det var jag och Elin som stod för matlagningen idag, och alla verkade uppskatta det!
var nyss ute och mätte Lillkillen, och det visade sig att han var hela 177 cm! Storkille alltså!
Men jag tycker faktist inte han känns så stor att sitta på, som tur är.
Lillkillen går ju bara från klarhet till klarhet! börjar kännas som att vi har hittat varandra nu, han vet var min gräns går och jag vet vad man kan göra med han och inte! när han kom till mig hade han bott på ett och samma ställe i hela sitt liv, så det har ju tagit sin lilla tid för honom att känna sig som hemma, men nu känns det som att han gör det! han var ju inte riden så mycke nu de senaste när jag fick hem honom, och börjar nu orka mer och hans  kondis blir bättre och bättre. Han överhoppar sig ganska rejält, så en bana på 60-70 cm blir så mycket jobbigare för honom, ska bli kul att se hur det går när vi börjar träna högre banor, vilket vi snart gör känns det som.
Nog med mitt tjat nu! ska ner och kolla DH med Elin mami och papi.

Kommentarer
Postat av: Edvinanna

I love this page.

2011-12-08 @ 09:13:21
URL: http://edvinanna.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0