lite smått och lite gott.

Så där ja, då va det sista plugget klart, och jag har packat klart,
så nu har jag hela kvällen till att göra vad jag vill.
och såklart börjar jag det med att Skypa med Elin!
mitt lilla hjärta. Saknar henne så det gör ont..
Den tjejen alltså, det är inte många som kan göra mig så glad som hon.
bara av att prata om henne gör mig glad.
Men imorgon bär det av mot skånelandet, för en awesome helg där!
Eller jag hoppas på det iaf! haha
Så lovar att jag ska försöka uppdatera er så gott som de går!
xoxo fellyboii

Kommentarer
Postat av: elin

så blödig!! saknar dig något förbannat mitt hjärta, och du gör mig så jävla glad ♥♥

2011-12-14 @ 19:48:41
URL: http://eemjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0