Nothing but the beat

Hemma igen..
satt på bussen påväg till skolan, när jag helt plötsligt kände mig otroligt trött, men tänkte inte så mycke på de, men efter en stund började jag må illa och bli snurrig, sen blev det helt svart för ögonen och jag började svettas och mådde helt skit, så jag hoppade av bussen, och ett tag där kändes det som att jag skulle trilla ihop och jag orkade nästan inte ens gå, även utanför bussen var det som om att det blinkade i mina ögon. så jag ringde mamma och satte mig ner, och helt plötsligt gick det över, men då fick jag sprängande huvudvärk istället.
Väl hemma kom jag fram till att jag inte ätit så jätte bra igår, och ingen frukost på det. och då sätter det ju stopp i systemet. så nu har jag ätit och mår super, sitter bara och myser och kollar film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0