Tenland här!

Hejsan allihopa! Julia här, jag som gjort designen på bloggen.Felix hann inte blogga något imorse och hans skola vill inte låta honom komma in på bloggen så jag fick i uppgift att meddela det för er eftersom jag kan hans lösenord. ;)

Ni är nog inte intresserade av att veta vem jag är så jag kan istället berätta hur jag känner Felix.

Det var under Falsterboveckan för två år sedan (tror jag). Vi båda jobbade på hoppbanan och umgicks en del. Även i sommras jobbade vi och blev lite festande på campingen också.
Tyvärr har det inte blivit att vi sets mycket mer än så men det ska vi försöka ändra på.

Felix är en helt underbar person. Det tror jag alla som träffar honom tycker. Man kan verkligen prata om precis allt med honom. Jag är 2 år äldre än honom men det märks inte av någonstans, om det är jag som är omogen eller han som är mogen får ni välja själv. Men jag säger helt klart det andra alternativet.

Nu ska jag på lunch så vi får vänta på att Felix kommer hem och kan blogga själv!

Bjuder på en bild på min lilla häst.
Puss och kram från Julia Tenland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0