Trött kille på 10 år

Funderar på att sova om en liten stund...
är sjukligt trött, imorgon är det lucia tåg i skolan och självklart är jag med,
ska sjunga en låt ed en kompis, och känner att jag borde kunna texten men jag kan fan inte den..
så får väll kolla i genom den..
och sen blir det täcket och jag som kör på lite upp laddning,
Förövrigt så kan jag väll berätta att jag var på SRG Varberg idag
, och tyckte det verkade braa, så att,
men hade väll helst velat gå i den klassen som jag var med idag,
så sjukt härliga! men så är det att vara liten.. GODNATT

Kommentarer
Postat av: Tilde Åhlin

Förjävla tråkigt att du är så liten D: vi kan pillla lite med siffrorna och födelsedatumen så märker ingen någonting!

2011-12-12 @ 22:33:06
Postat av: Anonym

Håller med Tilde du får göra något åt det,

Vi får smuggla in dig i vår klass ;)

2011-12-13 @ 07:56:23
Postat av: Kajsa

Är du 10? :)

2011-12-13 @ 11:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0