my heart raises with you

hej felix söta bloggläsers. eftersom jag på något vänster kan hans lösenord så tog jag mig friheten att logga in för att skriva några rader. han bloggar så dåligt nu när han är iväg och jag vill ha något att läsa om killen. DÄRFÖR. det jag tänkte skriva var att Felix Bader är förmodligen världens bästa kille. träffade honom första gången i falsterbo iår hör och häpna, känns som vi alltid känt varandra dock. och jag är så uppriktigt jävla glad att jag lärt känna honom för han får mig alltid att skratta och är en sjukt härlig människa. mitt hjärta. det enda som suger mellan oss, är distansen på 45 mil. den kan ta sig för jag vill träffa felix varje dag. tar mig också friheten att bjukka på en bild på felix och belas tajta rumpor, here you go:

och jag lovar dig mr bader, det här var första gången jag loggade in. och sista gången om du inte vill ha fler smörinlägg! kommer knappt ihåg lösenordet längre liksom...
tack för mig.
Elin pelin päronpung

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0