vad skare bli av dig?

Efter en kall lång dag så är jag nu äntligen hemma och ska snart duscha. detta har verkligen inte varit någon bra dag, bela som aldrig har stannat stannade 2 ggr idag.. så känns ju inte jätte bra, ska nog låta henne få några veckors vila om hon fortsätter såhär, får se hur hon känns i veckan. har ju en tävling planerad till helgen. men får se om jag åker på den, just nu känns det inte så lovande. Min älskade lilla ponny-skrutt. Hon brunstade även och det tär på henne väldigt mycke, så förhoppningsvis var det ju bara därför. Så trött ledsen och besviken kille idag.
Det gör ju inte det bättre att Elin kanske ska åka hem imorgon. min solstråle helt klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0