Vissa är äckligare än andra, och jag är en av dom

Äntligen! sorry att jag inte hann blogga imorse! försov mig och tänkte att jag skulle kunna blogga i skolan, men nej det funkade självklart inte. Har haft en ganska lugn dag i skolan idag, men fick reda på att jag ska ha prov nästa vecka, attans bananer. när jag kom hem snabbade jag mig ut i stallet och red Lillkillen, som gick super! men kunde bara rida en snabbis men det är allt som behövs för att få honom trött, ett intensivt pass på banan, där jag rider lite öppna, sluta och flyttar honom lite. känner att jag börjar få honom där jag vill nästan direkt när jag hoppar upp på honom. sedan hoppade min lilla lilla storasyster upp för att hon ville se hur liten hon var! Ska fixa till ute i lösdriften till helgen, då jag nog ska ha Bela och Rambo där nu under dessa veckorna Bela inte ska ridas. Hon är ju som hon är och blir galen när hon står. så under några veckor framöver blir det hennes nya hem! Underbara ponnyskrutt
!min syster på Lillkillen!  haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0