lite tjat......

Ibland undrar jag om jag verkligen är vaken.
jag har allt man kan önska sig, och jag är så jävla glad för alla beslut jag tagit i mitt liv, som har lett fram till denna lycka, och känslan av att känna mig så jävla trygg och må så himla bra.
Och ha så fina och underbara människor i mitt liv.
sen en grej till, hur många har turen att ha 2 sinnes sjukt underbara hästar att rida varje dag, och få tillbringa min fritid till de jag älskar. jag är bara så glad, och de tar lixom aldrig slut. visst jag kan tycka saker och ting är jobbigt ibland, men det blir inte bättre för att man ger upp? jag kommer aldrig ge upp, det är såhär jag vill leva resten av mitt liv, det är de här människorna jag vill ha i mitt liv, precis så som mitt liv är nu vill jag ha de resten av mitt liv, ja okej jag vill flytta, men de är en annan grej.
så tack för att mitt liv är så underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0