DEBUT

var ute och morgonfodrade för typ 45 minuter sen,
så nu har jag druckit 1 kopp kaffe, tänkte ta en till, och sen gå ut och mocka för att sen motionera Bela lite.
Lillkillen och jag ska ju Debutera idag, första gången jag tävlar min egna storhäst, annars har jag bara tävlat andras storhästar, men idag är det alltså dags!!
Även om vi bara ska rida en 1 m klass, så är jag sjuuukt taggad.
På nått sätt känns de som att det är mer press på min ridning idag, för nu är de ju en häst som jag förmodligen ska ha ett tag, och har ju som mål att rida 140 med honom, så min ridning känns viktigare på han än vad de brukar göra.
han är så stor och tittig så det blir ganska mycke ridning. kul!
Förhoppningsvis får vi en film oxå, så kan ju ni säga vad ni tycker sen.
haha xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0