Resultat

Idag när vi kom dit, hade jag förväntat mig en helspänd tittig häst.
Men han var hur snäll som helst, Härligt, ännu en sån häst :)
1m 8 fel, jag satte inget ordentligt tempo.
men ändå nöjd :)
1.10m 0 fel på hinder, men 2 tidsfel då jag red långa vägar och rättade till galoppen.
Hade ju inte planerat att rida 1.10 men han kändes så fiiin!
Är något enormt nöjd med honom.
Inte den snyggaste ritten jag har gjort, men det är inte lätt att gå från en het liten ponny, till en stoooorhäst som man måste hålla om hela tiden, och jag har ändrat ganska mycke på min ridning sen förra häst tävlingen.
så jag är enormt nöjd med både mig och Lillkillen.
Han har ju faktiskt inte varit ute på flera år.
så nu ska vi planera några fler 1m-1.10.
och senare i vår förhoppningsvis 1.20m ;)
Anyway Jag är så otroligt lycklig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0