Svar till frågor!:)

Godmorgon!
Börjar Dagen med att svara på 2 frågor.
Jag skrev ju ett inlägg om en hingst jag hade hittat till Bela.
Och som ni vet är hon ju till salu,
så frågan var, Om jag inte skulle sälja Bela.
och jo tanken är ju att hon ska säljas, men då jag har ganska mycke krav, för att man faktiskt ska klara av henne,
så är jag väldigt noga med vart hon hamnar, och om hon då inte skulle bli såld, så tänkte jag sätta en hingst istället på¨henne. hoppas du är nöjd med svaret Fanny! ;)
fråga 2.
Kommer du söka till plönninge?
Och jag har ju gjort mina val, bla plönninge elitsatsatsning, men det känns fortfarande inte som ett självklart val.
Så jag får se helt enkelt.
hoppas även du är nöjd med svaret Filippa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0