:D

Dagen har bestått av att vara i stallet, jag förstår inte jag har 2 hästar att fixa till,
och ändå tog det hur långt tid som helst..
gick ut 10 och kom in halv 2, vad har jag gjort där ute?
Iaf hon tjejen var här idag och red, det gick jätte bra!
Så stolt över min ponnybus att hon faktiskt sköter sig med andra oxå.
dom fick hoppa lite och allt såg jätte bra ut, för att vara första gången!
LK gick helt underbar bra idag!
Helt sjukt vad avslappnad och fin han var, red ett mjukgörande pass, och galopperade över ett kryss lite, mest för styrkan.
jag känner själv hur mycket jag har utvecklats ridmässigt sen jag fick honom,
och har även ridit en hel del andra hästar under hela förra året!
kul när man känner framstegen själv!!! :D
Ne den hästen, tror jag har hittat mitt livs kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0