Go och Glad

Har haft fullt upp hela dagen,
började med att gå upp 04,20 för att åka och jobba.
kom hem halv 8, tog då en snabbdusch för att sen sova 2 timmar.
släppte ut alla hästarna, och skrittade ut på LK.
arbetade i skritt ca 1 timme i skogen, han kändes riktigt fin, och tog för sig ordentligt!
Vi träffade även 5-6 rådjur, haha.
hela hästan skakade..
Skulle även ut och skritta på Bela, men då hon inte tycker om att gå i skogen så slutade det med att hon fick gå lite på banan.
Efter det har jag varit ute i stallet typ hela dagen.
Så nu ska jag ta mig en dusch och sen titta på nån film, eller snacka med Någon rolig!
imorgon är sista dagen på Jullovet, och jag hade tänkt att ta sovmorgon,
MEN jag ska gå upp 04.20 och jobba..
Bild sen i helgen! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0