~jag vill inget annat än det jag vill.~

efter en oplanerad "bloggpaus" är jag nu tillbaka på riktigt!
Det har inte hänt så mycket de senaste dagarna, förutom att Elin har varit här.
Alltid lika kul, men allt roligt har ett slut.
Så efter skallningar påhittade 9gag bilder och mycket annat så begav hon sig idag hemmåt igen..
Började dagen med att försova mig, men väl i skolan 2 timmar sent, så gick dagen otroligt snabbt!
Åkte hem, och red båda mina busar.
LK bockade en hel del haha, lagom kul när man sitter i dressyrsadel.
men min lilla bebis var fin som vanligt!
Bela var bara allmänt pigg och glad.
Imorgon är det dags för träning, och det blir Bela som får åka på det,
då jag känner att hon är mest i behov av det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0