~jag vill inte vänta på något som aldrig kommer ske.~

tjaaa,
dålig update jag vet, men har inte hänt så mycket roligt på ett tag och jag har inte känt för att blogg.
I torsdags kom iallafall Elin hit. och hon stannar här fram tills måndag. myyys!
Den tjejen gör mig så otroligt glad alltsåå.
Var på intagningsprov idag på elitsatsning.
fick inte riktigt till känlsan men gick väll hyffsat bra.
jag brukar inte täna dressyr så det var kul att höra vad dressyrtränaren sa om mig!
En grej hon sa till mig, som jag faktiskt har tänkt på själv är att jag rider med kullande han.
måste bort.
Har ju snöat en hel del idag, så blev ingen ridning på mina hästar idag, Hatar vintern. har inte kunnat rida ordentligt på över 1 vecka..
Klippte Bela i torsdags kväll, första gången jag klippte hennes ben och i huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0