Mys-dag-det-bästa

Tjo alla glada!
Idag har jag mest gått runt i mina egna tankar och ja tänkt.
Blev en skritt runda på LK, riktigt mysigt, och skönt att bara glida.
Sen fick även Shazman komma ut på en skrittrunda, han har ju inte haft ryttare på ryggen under några månader.
så han taggade till ordentligt när jag började sadla och tränsa. haha
men väl uppe var han hur gosig som helst!
fixade sen stallet, och var ute och gick.
känner att det var riktigt skönt att ha en dag där man har kunnat gå runt och chilla livet, för engångsskull.
var väll ungefär ända bilden där han stod still.. inte snyggaste bilden men skitsamma!
sööt! tänk att denna hästen har vi ägt sen han var 6 månader, och sen såldes han för 4-5 årsen tror jag,
till världens bästa tjej! men det är kul att ha honom hemma nu några månader. det var faktiskt den enda hästen jag vågade pyssla med under en period som liten! men detta var första gången jag satt på honom! kuul,

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du rida och tävla shazman oxå??:) eller vad är planen?

2012-01-15 @ 10:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0