Wish that you understand what i need.

Tja.
Har för första gången på riktigt länge skrattat och varit glad hela dagen idag i skolan.
fast att det var otroligt tråkiga lektioner så funkar det ändå ibland.
slutade tidigt idag dessutom för att jag skulle till doktorn, astma kontroll.
Jag har problem med astma som ni kanske förstår, men ändå hade jag mycke högre lungkapacitet än vad som förväntas av en kille i min ålder. Härligt!!
stack hem gick ut och fixade i stallet, sen fick LK stå ut med att bara bli longerad idag.
Han hade svårt att slappna av i början, men efter ett tag så blev han riktigt avslappnad.
så den här dagen har varit extremt bra.
förutom vissa grejer som ändå finns där i bakhuvudet, och kommer fram nu när jag sitter själv på mitt rum..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0