"Den som väntar på något bra väntar aldrig för länge."

Stannade hemma ifrån skolan idag, kände att jag inte hade någon ork överhuvud taget.
Så har gjort klart ett skol-arbete, mockat ut belas box, ridit LK, tvättat Bela och LKs ben, kört in hösilage, och en massa mer.
Jag har även hunnit få världens lyckorus, sitter just nu och leer som en jävla galning. skulle behöva hoppa och springa skrika lite, guuuud!!!! :D
Jag har världen finaste hästar, världens bästa familj, världens bästa vänner, världens bästa liv.
det enda som suger stenhårt är ju att jag inte bor närmre mina hjärtan. Men vem vet om jag inte hade bott här hade vi kanske aldrig träffats? är iallafall så happy i could die. Jag älskar livet.
såhär skulle jag vilja känna jämt! tagga årets första tävling med Bela nästa helg! känner verkligen på mig att de kan gå riktigt jävla bra!
PUSS<3

Kommentarer
Postat av: elin

mitt fina hjärta ♥♥

2012-03-24 @ 01:02:32
URL: http://eemjohansson.blogg.se/
Postat av: pontus

bäääääästaa!!

2012-03-24 @ 19:26:56
URL: http://pontuslidsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0