Imorgon!!!

Har nästan packat klart nu, bara lite små grejer kvar.
Drar till skolan några timmar imorgon, och sedan börjar jag min 8,5 h långa resa på sthlm!
Jag är så sjukligt peppad, och kommer förmodligen inte kunna sova inatt pga glädje.
känns lite sådär att lämna LK, som inte är riktigt 100 just nu, men jag lämnar honom trottsallt i goda händer.
De spelar ingen roll hur glad jag är inför att få träffa alla mina <3, de gör så otroligt ont i hjärtat och jag börjar gråta nästav av bara tanken på att han inte mår som han ska.. Jag känner mig verkligen som världens värsta levande varelse. Men jag hade inte kunnat göra så mycket även om jag hade varit hemma, så de är väll lika bra att jag åker iväg och får komma bort från de lite.
Men ännu en positiv grej är att Bela är så sjukt fin just nu, och igår på träningen hoppade vi bana på 110-120 och de kändes verkligen som förut. Glädje rakt igenom!!
Det var länge sen jag kände att Bela var så lycklig av att hoppa! underbart! så tääävlaaaa nuuuu tack.
Men först och främst vill jag bara att mina hästar ska må bra.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0