Perfekt!

Tack för gårdagen allihopa! Härlig kväll med mycke skratt dans och sång, fick sällskap av min kära granne fram tills våra vägar delade på sig.
Men klockan 7 imorse ringde larmet, dock snoozade jag fram tills klockan 8 hehe.
Red ett markarbetspass på bela, hon var lite spänd till en början men fick henne riktigt fin och avslappnad i slutet. Sen åkte jag iväg på pay n jump med min syster och hennes hästar. Kom hem och skrittade ut en lång runda på LK, sen var det belas tur igen, kände för att hitta nya skogsvägar idag så skrittade längs med en asfaltsväg i ca 30 min och hittade sen världens bästa galoppvägar dom sträckte sig flera kilometer med hur bra underlag somhelst! Så testade dom lite och red sen hem igen. Underbara hästar!
Allt känns verkligen kanon just nu!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0