Sugar Jump

Sugar Jump
f.04 e. Sambesi
168 cm i manken.
"Mimmi" är en postitiv liten tjej, som verkligen vill lära sig nya saker. 
och är inte riktigt som en typisk märr.
Mimmi har gjort några få starter i 90-1 m och har dom gångerna varit felfri.
Jag fick hem Mimmi för 5 veckor sen, och vi har i skrivade stund hunnit starta 1 pay n jump.
Mimmi har alla förutsättningar för att gå de lite högre klasserna, Men det kommer krävas mycket slit.
 
Jag har som mål med Mimmi att rida stadiga 130 klasser, men självklart helt beroende på hur länge jag får ha henne.
Mimmi kommer bli ett perfekt kompliment på tävlingar när jag åker iväg med Elvis, när han kommer tillbaka ut på banorna vill säga... Jag tycker det här ska bli riktigt roligt att få utveckla den här hästen, och att ha 2 fina tävlingshästar!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0