Bela!

Bela f.02.
imp rumänien. 
Bela köpte jag för 3 år sedan och sedan dess har vi varit ett team.
När jag fick hem Bela kunde hon i princip skritt,trav och galopp.
Så det har varit en lång väg med många tuffa motgångar. 
JAg utbildade Bela upp till Msva, men fick bara chansen att tävla upp till LA+5.
Tyvärr blev jag för lång för min fina ponny och har nu lämnat ut henne på foder till en liten och duktig Tjej!
Bela har varit en jätte bra ponny för mig då jag behövde få självförtroende och rutin. 
En ponny som har utvecklats med mig. 
Vi har mängder av placeringar och underbara minnen tillsammans.
Men som sagt nu har en ny liten ryttare fått chansen att ta över denna underbara ponny, och jag hoppas även hon får uppleva samma fantastiska resa med den här ponnyn som jag har fått göra.
DE har gjort 4 starter och har 1 vinst och 2 övriga placeringar. 
Bela är en ponny med framtiden för sig. Jag lovar er en sak om 2 år så är de dom som vinner SM.
 
Bela och hennes nya ryttare!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0