King Creole!

 
King Creole 
f.02 e.Cardento-Calido1.
"Elvis" är min första stor häst, en kommande stjärna.
Jag har haft Elvis i 1 år nu, och när han kom hit hade han stått i några år pga olika anledningar.
Jag och elvis har tillsammans gått ifrån inget till att nu vara startklara 120 hoppning!
Elvis är en mycket speciell individ, som har väldigt svårt att lita på människor, men när man väl har fått hans förtroende är han en underbar häst.
Jag tycker att Elvis är väldigt okomplicerad i allt som har med hantering att göra. 
Dock är det väldigt mycket kvar i rid utbildningen. 
En oslipad diamant helt enkelt. 
Han är så otroligt positiv till träning och att få lära sig något. 
Han har otroligt lätt för att lära sig nya saker, vilket gör vardagen så otroligt mycket roligare!
Det största målet är att rida Junior SM inom 2 år! 
 
King Creole står just nu på boxvila under en längre period efter en allvarlig skada.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0